Till min Älskling

Då min älskade sambo Jörgen både har fyllt år och det har varit Alla Hjärtans Dag så har ju även han fått lite hemmagjord kärlek ❤ .

Då vi inte var hemma så var det lättast att göra ett presentkort. Vår resa gick till regnskogen och jag ville göra ett kort med lite klös i 😉 .

Lite stickers hade jag lämpligen som låg och bara väntade på att bli använda..den som spar han har.

Presentkortet var på en utflykt till Vulkanen Arenal som ligger i Costa Rica, ett fantastiskt äventyr.

Ett Alla Hjärtans kort med massor av kärlek gjort med chipbord som jag färglagt med distress Paints Black Soot och det silvriga är Brushed Pewter Metallic som jag lite lagom smetat ut så det fick den där lite gammaldags utseende.

 

Material:
Tim Holtz Distress Paint 29 ml Bottle – Black Soot
Tim Holtz Distress Paint 29 ml Bottle – Brushed Pewter Metallic
Mandys Dies – Grattis
Pebbles My Funny Valentine Cardstock 12X12 – Happy Valentines

 

Idag skall jag till Alingsåsscrappen och det är alltid lika roligt att bara sitta en hel dag och få skapa tillsammans med likasinnade. Vi får väl se hur mycket som blir gjort eller om det bara blir goda skratt och få inspiration.

Jag kan bara önska er en riktigt härlig lördag.

Pyssel Karin

Kommentera

