Tävlingsbidrag till Instagramtävling

Jag blev lite sugen på att prova min lycka med att vara med i en Instagramtävling som Grästorpsmaran ordnade. Reglerna var följande: Tillverkar ett kort som skall gå i rosa eller ljusblå, du behöver också ha något stämplat samt en text.

En utmaning som passade mig perfekt, älskar ju Rosa och stämpla och hur svårt var det med en text inte alls 🙂 . Här ser ni mitt resultat, riktigt läckert om jag får säga det själv.

20160923_200833

Först har jag färgat in ett Sheena White Stamping card med Distress Ink med min Blending Tool och sen sprayat med min Distress Sprayer för att få det där vattenfläckarna. Axen har jag stämplat med min Archival ink-Jet Black som ger ett krispigt svart tryck.

 

Material:
Crafters Companion Sheena Douglass White Stamping Card A4 – Pack of 60
Tim Holtz Mini Ink Blending Tool 1 inch – Round
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad – Picked Raspberry
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad – Salty Ocean
Tim Holtz Distress Mini Ink Pad – Twisted Citron
Tim Holtz Distress Sprayer 2oz
Ranger Ink Archival Inkpad – Jet Black
Inkadinkado Clear Stamps 4X8 – Meadow
Crafters Companion Centura Pearl Printable Card Pack A4 10Pkg 300gr – Fuchsia

 

Och lyckan över mitt Grattis kort blev ju inte sämre då jag faktiskt också vann utmaningen sååå kul!

Tack snälla för min vinst Grästorp Maran  ❤ .

Det var allt denna lördagen ha en härlig helg!

Pyssel Karin

Kommentera

