Twinkle Twinkle little Star-Matilda

Denna veckan har jag gjort ett kort till en liten nyfödd tjej och det är alltid lika kul att göra Babykort.

IMG_5667a

Här ser ni det söta djuren som finns med i mitt stämpelset som jag valt till mitt  kort. Jag har färglagt djuren med vattenpensel och distress Ink och där finns det ju väldigt många färger att välja på.

IMG_5668a

Mamman till den lilla söta tjejen jobbar på en optiker butik så självklart måste det finnas lite coola solglasögon så att mamman inte glömmer bort sitt jobb eller hur  😉 . Texten är ju helt fantastiskt den stämmer ju så bra.

IMG_5666a

Det färdiga kortet till lilla Matilda-So Cute förstås som alla barn och så älskad  ❤ .

Material:
Stampendous Perfectly Clear Stamps 4X6 – Animal Mobile
American Crafts Dear Lizzy Happy Place DS Cardstock 12X12 – Sunshine State
Crate paper-Little One(slut i web)

 

Ha en härlig lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

