Höstlöv med Carta Bella

I september har hela DT-gänget fått utmaningen att göra något med minst 3 löv och vad passar väl bättre när hösten är på intågande även om det är svårt att tro.. 🙂 .

img_5892

Här ser ni en närbild på min bakgrund med den fina embossingfoldern från Carta Bella, även här har jag strukit ut några lager med Tonics Mousse. Lite kletigt blev det ju på fingret men inte så farlig 😉 .

img_5893a

På insidan har jag inte riktigt bestämt mig för vad jag vill göra än men har  förberett en ruta för att stämpla en hälsning. Alla kanterna har jag chalkat med min Pinecone förstås 😉 .

img_5891a

Det färdiga höstkortet blev ett grattiskort och visst är det fler än 3 löv och det var ju det som utmaningen var denna veckan.

 

Material:
Carta Bella Embossing Folder 5X5.875 – Crisp Autumn
Tonic Studios Nuvo Embellishment Mousse – Fresh Copper 809N
Maja Design Enjoying Outdoors 12X12 – Tags & Journaling Cards
Maja Design Enjoying Outdoors 12X12 – Woodlands
Maja Design Enjoying Outdoors 12X12 – Harvest Time
Crafters Companion A4 50/Pkg – Brown Kraft
Mandys Dies – Grattis
VersaColor Pigment Inkpad 1″ Cube

 

Ha en riktigt skön lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

