Blommor på många olika sätt

Denna månaden så har vi som utmaning fått att skapa något med blommor..jag som inte är så Blommig. Vilken tur att jag hade laddat med så snygga blommiga Cardstock 🙂 .

IMG_5417a

Det härligt stor blommiga cardstocket från Graphic 45, med det jättefina röda rosorna.

IMG_5416a

Det här är mitt första bidrag med blommor och visst är det en hel massa 😉 .

IMG_5420a

Här är en närbild på det fina I Love You-diesen som jag valde att sätta längst ner på mitt kort.

IMG_5419a

Det här underbara cardstocket från FabScrap med motivet av Eiffeltornet  och massor av vårblommor, romantiskt inte sant ❤ .

IMG_5423a

Det tredje och sista kortet är ytterligare ett födelsedagskort med rosa och svart som bas och blommor förstås 🙂 .

IMG_5422a

Det färdiga kortet med det rosa blommorna och glitter perfekt till en jubilar.

 

Material:
Graphic 45 Paper Pad 12×12-Mon Amour (slut i web)
Graphic 45 Paper Pad 6X6 36/Pkg – Precious Memories
American Crafts Dear Lizzy Happy Place Paper Pad 6X6 36/Pkg
FabScraps Vintage Elegance Double-Sided Cardstock 12X12 – Paris
American Crafts Glitter Cardstock 12X12 – Blush
Sizzix Bigz XL Alphabet Die by Tim Holtz
Sizzix Sizzlits Decorative Strip Die By Tim Holtz
Die-Namics STAX Dies Stitched Circle, .5 To 3.875
Lawn Fawn Custom Craft Die – I Love You Border
Crate Paper Maggie Holmes Confetti Sequins .37oz Mixed Shapes, Sizes & Colors UTGÅENDE

Mina 3 bidrag med blomtemat denna lördag hoppas att ni njuter av solen.

Pyssel Karin

Kommentera

