Tags för lite olika tillfällen

Denna veckan har jag gjort några Gå-Bort-Tags bra att ha i sina gömmor eller hur 😉 .

20160309_202326

Här har jag lagt det jag tänkt att använda till mina första Tags, distress dynor, Stencil och Dies-Tag.

20160309_211116

Här är mina 2 tags med samma bakgrunds Stencil men 2 olika färgställningar. För att få fram bakgrunden så har jag använt stencilen och Disstress Paint-Antique Linen då kommer bakgrunden fram när man sveper över den med distressfärgen.

20160309_214150

Här ser ni 2 olika Tags en Tack och en till ett mer Glamouröst tillfälle 🙂 .

IMG_5408a

Till sist en Tag till en Påskpresent och då tycker jag att att det härliga Cardstocket från Pebbles passar bra.

Material:
Tim Holtz Distress Paint 29 ml Bottle – Antique Linen
Distress Ink Pad
Tim Holtz Sizzix Framelits Dies 8/Pkg – Tag Collection
Tim Holtz Mini Ink Blending Tool 1 inch – Round

Ranger Ink Archival Inkpad – Jet Black
Pebbles Spring Fling DS Cardstock 12X12 – Patchwork
Simple Stories Snap Life Documented Stickers 4X6 Sheets 8/Pkg – Letters

 

Jag vill önska er alla en riktig Glad Påsk!

Pyssel Karin

 

Kommentera

