Welcome Baby med Stampendous

Teamet inspirera tillsammans, denna månaden var utmaningen att göra något till det allra minsta. Mars är den månaden om året som det föds flest barn, även jag är född i mars. Så alltså ett baby kort 🙂 . Här är mitt bidrag.

IMG_5383a

Här är mina stämplar, dynor och dies som jag tänker använda på kortet.

IMG_5384a

Här har ni mina båda bakgrunder en rosa och en blå varför bara göra en 😉 . Jag har sprutat med min Distress Sprayer för att få mina vattenfläckar lite här och där.

IMG_5388a

Denna gången visar jag insidan först, här har jag tagit ramen som blev kvar när jag tog ut min framsida och det kan ju inte blir bättre matchat eller hur. Den söta apan har jag stämplat med Achival Ink och sedan tog jag fram mina Spectrum Noir pennor och sedan ett svep med med lite distress Ink i samma färg som ramen har längst ner. Det blev riktigt gullig ❤  .

IMG_5389a

Här är mina båda färdiga kort till en liten tjej/kille men det var väl lite självklart eller hur 🙂 .

IMG_5394a

Jag kände mig inte mig riktigt nöjd med min ”mobil” så jag bestämde mig för att färglägga ”mobilen” med samma distressfärger som jag har i min bakgrund. Nu helt plötsligt så poppar ”mobilen” ut mer från bakgrunden.

Material:
Stampendous Perfectly Clear Stamps 4X6 – Animal Mobile
Ranger Ink Archival Inkpad – Jet Black
Distress Ink Pad
Tim Holtz Distress Sprayer 2oz
Tim Holtz Mini Ink Blending Tool 1 inch – Round
Tonic Studios Rectangle Layering Die – Item 484e
Spectrum Noir Generation 2

Så ett stort välkommen Baby från mig denna härliga lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

