Monokromatiskt Kort i Rosa

I Januari har vår Teamledare på CiLi-Maiden gett oss i ”Teamet skapar tillsammans” en utmaning att skapa Monokromatiskt och inte oväntat så valde jag Rosa som min färga att skapa med 🙂 .

Jag har åter igen använt min Silhoutte Cameo för att göra mitt kort. Passande nog har Tonic Studios kommit med ett Cardstock-set med färgmatchande cardstock och jag passar på att testa det Rosa förstås 😉 .
IMG_5255a
Eftersom det börjar närma sig Alla Hjärtans Dag så blev det ett Kärlekskort ❤ .
IMG_5253a
Mitt färdiga Monokromatiska kort helt i Rosa med en Shakerruta i mitten.

Material:
Silhouette Cameo-2 Electronic Cutter
Tonic Studios Essential Card Pack 216gr 12X12 10 Sheets – Magnificent Magentas 786E
Crafters Companion Printable Inkjet Acetate
Crate Paper Maggie Holmes Confetti Sequins .37oz Mixed Shapes, Sizes & Colors
Alfabet Stickers ca 270 st – Rosa
Stampendous – Frantage Encrusted Jewel kit – Pink
3L Crafty Foam Tape Roll White 3/8″X13ft

Ha en riktigt härlig lördag.

Pyssel Karin

Kommentera

