Gott Nytt 2016

Först vill jag passa på att önska er alla ett riktigt Gott Nytt 2016, ett nytt spännande år med massor av roliga saker framför oss 🙂 .
IMG_5199a
På insidan har jag stämplar med 3 olika färger Archival Ink-Jet Black, Hero Ars-Unicorn och Versa Color-Silver och fick då denna coola effekten.
IMG_5198a
Jag har gjort stjärnorna med en stencil från Memory Box och Embossing Pulver Shabby Blue och 2016 har jag skärt ut med min Silhouette Cameo 2 förstås.

Material:
Silhouette Cameo-2 Electronic Cutter
Maja Design Home for the Holidays 12×12 – Snowy Days
Maja Design Home for the Holidays 12×12 – To Spend Time
Lawn Fawn Clear Stamps 4X6 – Milo´s ABCs
Lawn Fawn Custom Craft Die – Stitched Scalloped Border
Memory Box Stencil – Starry Night
Stampendous Fran•táge Embossing Kit

 

Mitt första bidrag till Scrapbooking året 2016.

Pyssel Karin

One thought on “Gott Nytt 2016

Kommentera

