Halloween med Lawn Fawn

Så här Halloween Lördagen vill jag dela med mig av ett kort som jag faktiskt gjort som ett födelsedagskort men med Halloween tema förstås 🙂 .

IMG_4993a

På insidan har jag stämplat min gratulation och en stämpel med ett flygplan då jag vet att mottagaren skall ut och resa och tycket ju att det passade utmärkt.

IMG_4992a

På framsidan har jag använt mig av 2 klipp som jag gjort med min Silhouett Cameo 2 och förstås hittat dem i Silhouette Design Store. Framför allt så gillar jag färgerna mustiga höst färger orange och lila en härlig kombination.

 

Material:     

Silhouette Cameo 2

Silhouette Design Store

Tonic Studios Die-484e

Ranger Ink Super Fine Embossing Powder-Gold

Lawn Fawn-Lets Polka in the Dark 6×6

Lawn Fawn-Scripty Sayings

Lawn Fawn-Hello Friend

 

Det var allt ifrån mig en lördag sista dagen i oktober.

Ha det gott!

Pyssel Karin

 

Kommentera

