Pelle 40 år

Idag har jag gjort ett kort till en super Cool kille som fyllde 40 år tidigare .

IMG_4890a

Här ser ni att jag har har skärt ut både en hockeyspelare och texten med min Silhouette Cameo 2 🙂 .

IMG_4888a

På insidan finns det ytterligare lite cardstock från Say Cheese 6×6 paper pad och ett klipp från Cameo 2. Dessutom har jag lånat flera bilder från nätet som representerar vad Pelle verkligen gillar. Dessa bilderna har jag skrivit ut på Crafters Companions Light Card syra fria förstås 😉 .

IMG_4889a

Det färdiga kortet till en hockey och whiskey älskande 40 åring. Grattis Magic Pelle ❤ .

 

Material:

Simple Stories-Say Cheese 6×6

Hero Arts Kelly Purkey-Super Cool

Avery Elle-Dotted

Vilda Stamps-Svenska Texter 2

Dylusions-The right words

Crafters Companion- Printable Light Card

 

Jag vill passa på att önska alla en riktigt trevlig helg!

Pyssel Karin

Kommentera

