Tvillingar som fyller 50 år

Denna veckan har jag fått beställningar på två kort till ett par grabbar som fyller 50 år-Tvillingarna Örjan och Yngve.

IMG_4617a

Jag är väldigt glad över att jag hade mina Summer Vibe paper Pad och det fina prickiga nya cardstocken från Lawn Fawn som matchar perfekt. Båda grabbarna skulle få Whiskey i present så temat var ju givet 😉 . Örjan gillar att vara ute och springa och Yngve har precis blivit pappa där av barnvagnen.

IMG_4615a

Två kort som bygger på samma idé och samma cardstockserier men ändå så olika precis som 2 tvillingar kan vara. Jag hoppas att Örjan och Yngve var nöjda med sina kort och önskar dem självklart ett stort Grattis.

 

Material:

Simple Stories-Summer Vibe 6×6 Paper pad

Lawn Fawn-Mermaid Polka

Sizzix Tim Holtz-Word Play

Sizzix Tim Holtz-Alphabetical

Crate Paper-Sequins

Stickle Glitter Glue-Crystal

Silhouette Design Store

 

Jag får passa på att önska er en härlig lördag!

Pyssel Karin

 

Kommentera

