Nina 25 år med Silhouette Cameo 2

För att fira en tjej som älskar 50-talet och som fyller 25 år har jag gjort detta kortet som jag hoppas att hon gillar.

IMG_3895

Den härligt röda klänningen har jag köpt på Silhouette Design Store, och embossat den med små dotts innan jag monterade ihop den.

IMG_3897a

På insidan har jag matchat det pappren jag har på framsidan med en grattis stämpel .

IMG_3896a

Det färdiga kortet en härlig kombination av rött, gult och grönt.  Allt detta till en tjej som älskar att gå i 50-tals klänningar och säkert gjorde det på sin 25-års dag också.

Material:

Jilibean Soup-Birthday Bisque Bite Size Bits

Avery Elle-Dotted

Achival ink-Jet Black

Stampendous embossingpulver-Detail Clear

Tim Holtz-Wordplay

Sequins

 

Hoppas att ni har en skön och ledig lördag.

Pyssel Karin

Kommentera

