Kärleksskimmer-Allt är guld som Glittrar

Här kommer ytterligare 2 bröllopskort för dem som fortfarande söker inspiration för ett bröllop.

IMG_4391a

Den lilla hjärtrutan har jag gjort med Embossingpaste Translusion som jag har blandat med Spectrum Noir Aqua Tint Inks-Gold. Något jag inte provat förut men blev väldigt nöjd med resultatet.

IMG_4533a

Här har jag gjort samma hjärtruta med Scripty Love-dies från Lawn Fawn sen har jag satt det på 3D-kuddar ovanpå mitt cardstock från Heidi Swapp.

Material:

Spectrum Noir Tint Inks-Essentials

Embossing Paste-Translucent

Tim Holtz Stencils-Hearts

Tim Holtz-Alphabetical

Lawn Fawn-Science of Love

Lawn Fawn-Scripty Love

Maja Design Coffe in the Arbour-Enjoying the Moment

Bazzill Foil-Gold

Heidi Swapp-Hello Today

 

Ha en härlig lördag ❤ .

Pyssel Karin

 

Kommentera

