I Love-Lawn Fawn

Denna veckan har jag gjort ett nytt klipp med min Silhoutte Cameo 2 som jag använt som bakgrund till mitt kort idag.

IMG_4006

Den utklippta filen med hjärtan är en gratis fil som jag hittat på Paper Issues och som jag genast kände att jag ville använda. Jag har lite tänkt PL-kort i storleken i alla fall och satt det vita hjärtan på ett rött cardstock som jag rundat hörnen på. Det silver glittrande cardstocket kommer från American Crafts-POW.

IMG_4007a

Här har jag använt det som blivit kvar när jag tagit ut Love-disen, för att ”scrapet” skall ligga still så har jag sprayat med Stick and Spray innan jag har tagit min dubers för att fylla i så man ser texten igen.

IMG_4005a

Det färdiga kortet en härlig mix av rött, vitt, svart och silver till någon som förtjänar det.

IMG_3973a

Här kommer ett bonuskort så ni kan få en hint om vart jag kommer att tillbringa veckan som kommer 😉 .

Material:

Silhouette Cameo 2

Lawn Fawn-Scripty Love

American Crafts POW Glitter paper-Solid/Silver

Tim Holtz-Alphabetical

Tim Holtz-Word Play

We R Memory Keepers-Crop A Dile New Radius

Hero Arts Shadow Inks-Silver

Tsukineko Sponge Daubers

Sequins

Stick and Spray

Free File-Paper Issues

Crafters Companion Stencil-Libirty

Texture Paste

 

Det var allt från mig denna veckan jag önskar er en härligt tisdag från New York.

Pyssel Karin

 

3 thoughts on “I Love-Lawn Fawn

  1. Hej!

    Åh, nu blev jag nyfiken på din resa till det stora äpplet. Hur var det? Och hur många kilo scrapbookinggrejer kom du hem med? 😉 Vet ju att det finns sååå mycket fint, framförallt på Michaels så jag hoppas att du fick tag på mycket finheter 🙂

    // Frida

    • Tackar Frida vad roligt att du gillade mitt kort 🙂 . Jag kan bara säga att New York visade sig från bästa sida på alla sätt en helt magisk stad. Tyvärr så var det väldigt utplockat på det Michaels som jag besökte ;-( . Men trots allt så lyckades jag få med mig några godbitar hem 🙂 .

  2. Åh nej, vilken otur! 😦 De gånger jag har besökt Michaels så har det varit som att komma till himmelriket, galet svårt att inte vilja tillbringa hela dagen där inne 🙂 Nu är väl i och för sig inte Manhattan någon scrapbookinghuvudstad, gissar att utbudet säkert är större på andra mer ”vanliga” ställen 🙂

Kommentera

