Simon Says Wednesday Challenge-Bling it on med Kaisercraft

Denna veckas utmaning med Simon Says Wednesday Challenge är Bling it on och man fick gärna använda Kaisercrafts produkter. Som av en händelse har jag ju gjort detta kortet.

IMG_3628a

Jag har matchat det olika pappren från Kaisercraft, 2 av dem kommer från Mr Claus och den stora är från Belsnickle. Det röda pappret är baksidan av Belsnickle och det bästa med det är ju att matchar ju precis. Det som glittrar på mitt kort är ju det röda bären och även det röda lövet(skulle väl kanske varit gröna om man tror att det en mistel) som jag har helt glittrat med Rock Candy.

 

Material:

Kaisercraft St Nicholas-Belsnickle

Kaisercraft St Nickolas-Mr Claus

Lawn Fawn-Stitched Scalloped Border

Sizzix Framelits Dies-Ornament #3

Distress Dry Glitter-Rock Candy

Sticky Embossing pulver

Tonics Studios Dies-Circles+Scalloped

Stickle Glitter Glue-Christmas Red

Tim Holtz Paper String-Solids

3D Kuddar

 

Detta var mitt bidrag för Simon Says Wednesday Challenge-Bling it on.

Bara 9 dagar kvar till julafton hoppas jag att ni har skickat alla era julkort.

Pyssel Karin

 

One thought on “Simon Says Wednesday Challenge-Bling it on med Kaisercraft

Kommentera

