Viva la Verve Week 2-Maja Design Vinternatt

Just nu har jag fullt upp med att göra julkort så varför passa på att göra något som passar till utmaningen som Viva la Verve har i November denna är för vecka 2.

Då jag tidigare hade använt nästan hela av mitt hela cardstock av Maja Design-Vinternatt, men det blev  kvar ett som passade som bas till en framsida på mitt kort.

IMG_3737a

Jag har vridit på skissen och lagt mitt kort ner istället. Det som är roligt med Maja Design pappren är att längst ner på den delen som man skär bort där namnet på pappret står finns på andra sidan denna texten med God Jul, toppen tycker jag. Den stora snöflingan kommer från Sizzix Framelits-Snowflake.

Material:

Maja Design-Vinternatt

MME -Joyous paper pad 6×6

Fabscraps Shabbylicious-Chic Chairs

Sizzix Framelits-Snowflake

3D kuddar

One thought on “Viva la Verve Week 2-Maja Design Vinternatt

Kommentera

