The Sweetest Thing-Sweet Sunday Sketch Challenge 246

Mitt i alla julkorts tillverkningar så har jag gjort ett födelsedagskort till en man som fyller år i veckan.  Jag hittade denna sketch på The Sweetest Thing som ha en Sunday Challenge 246.

Jag börjar att visa min insida på kortet som jag tycker matchar utsidan som jag gjort.

IMG_3736a

Jag har stämplat min text med Versa Color-Pinecone och sedan embossat det med Stampendous Embossingpulver-Champange.

IMG_3735a

Framsidan på kortet blev så här, cardstocken kommer från Teresa Collins-He Said She Said. Hörnen har jag rundat med min Crop-A-Dile-Corner chomper.

 

Material:

Versa Color-Pinecone

Stampendous Embossingpulver-Champange

Teresa Collins-He said She Said 6×6 paper pad

Crop-A-Dile-Corner Chomper

3D kuddar

 

Så det var allt från mig en mörk söndagkväll i november.

 

Pyssel Karin

 

Kommentera

