Love, Love, Love

Så här en vecka efter Alla hjärtans dag så här kommer ett kort jag gjorde till någon som jag tycker väldigt mycket om.

IMG_2836

Här har jag använt mig av en mask med hjärtan i olika storlekar och fyllt varje hjärta med Inktense pennorna. På CiLi in Papers kan du själv plocka ut det färgerna som du gillar bäst då det finns i ”lösvikt”. Det roliga med Inktense pennorna är ju att man kan få färgen att flyta ut och bli som vattenfärg. Enklast är det att göra det med en vattenpensel men tänkt på att lagom med vatten är bäst…

Love, Love, Love stämpeln har jag stämplat med Archival Ink-Jet Black.

IMG_2835a

Det färdiga kortet ser ut så här, fullt med hjärtan i olika färger i en härligt mix.

Ha nu en hjärtligt härlig lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

