Hjärtliga Gratulationer

Denna veckan har jag lekt med Maja Design Vintage Spring Basic-3 rd of March( tyvärr slut i webshoppen men det finns många andra jätte fina papper i samma serie).

IMG_2415

Basen har jag ett härligt cerise cardstock och till detta har jag brutit av med det lite mjukare ljusa rosa, blå och gula toner. Den ovala Hjärtliga Gratulationer kommer från Vilda Stamps och är stämplad med  Versa Color-Pinecone förstås 🙂 . Det små söta lite skeva hjärtan kommer från October Afternoon Travel Girl-See The World och lite bling.

IMG_2414a

Den cerise och gula blomman som en enkel men ändå så passande dekoration till mitt bidrag denna veckan. Det färdiga kortet är ett härligt och glatt grattiskort till någon jag tycker om mycket om.

Det var allt från mig ha en härlig lördag.

Pyssel Karin

Kommentera

