Svart, vitt och silver

Denna vecka har jag gjort ett kort i svart, vitt och silver en utmaning i sig då jag älskar färg :-).

IMG_2021

Jag har blandat både enfärgat, prickigt och randigt i cardstocken men alla enligt mitt färgtema. Den lilla söta hunden kommer ifrån Art Impressions och stämpeln med grattis kommer från Vilda Stamps-Inchkit. Den lilla cirkeln har jag tagit ut med min 1″Punch sen passar den ju perfekt i den silvriga kapsylen som jag har toppat med en Epoxy Dot.

IMG_2025a

På insidan har jag pånytt stämplat med det små hundarna denna gången har jag embossat dem med vitt embossingpulver. Hjärtliga Gratulationer stämpeln kommer från Vilda Stamps-Svenska Texter 2.

IMG_2023a

Det färdiga kortet ser ut så här, ett riktigt härligt kort även om jag inte använt några färgglada papper denna gången…

Ha nu en riktigt skön lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

