Ett litet Gott Nytt år

På Nyårsafton var vi hos kompisar och då ville jag förstås har med mig ett kort till dem.

IMG_2760a

På insidan av kortet har jag stämplat med Archival Ink-Jet Black. Stämplarna fanns med i tidningen som jag köpte när jag var i London, Creative Stamping 14. Det små rosa hjärtanen kommer från Tonic Studios jag har dessutom gjort dem lite glittriga dagen till ära med Stickle-Crystal.

IMG_2759a

På framsidan har jag först embossat ett rosa cardstock med en gammal embossingfolder från Sizzix. Bakgrunden har jag gjort med en blandning av Color Shine som blivit över på mitt Craft Sheet när jag spayat. På detta har jag stämplat Champange flaskan från stämpelsetet från Creative Stamping 14 och blandat embossingpulver från Stampendous. Sedan har jag knutit ett vitt organzaband runt kortet och så var mitt lilla nyårskort klart.

Ha en härlig lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

