Ett besök i London på Blade Rubber Stamps

För några veckor sedan var jag och min sambo i London, en härlig stad i sin bästa julskrud. Allt är ju så mycket mer och så mycket större. Jag som tycker att det är trångt på våra spårvagnar här i Göteborg, men det är inget om man jämför med Londons tunnelbana 🙂 . Som av en händelse bodde vi bara 5 minuters promenad bort från Londons enda Scrapbooking butik. Så vad gjorde man då?! Tog ett besök där förstås.

IMG_2679

Butiken heter Blade Rubber Stamps och ligger precis vid British Museum. Jag kan berätta att det var full fart i butiken redan tidigt på förmiddagen. Det hade kurs i källaren så där kunde man inte gå ner och titta. Butiken är inte så stor men har massor av stämplar men inte så mycket, stansar eller stämpeldynor.  Och kan ni tänka er vad träffar man på om inte 2 svenska Scrapbookande damer från Skåne som också hade hittat till Blade Rubber Stamp 🙂 .

IMG_2688

Här ser ni påsen jag fick med mig från affären, jag som bara skulle titta lite ..

IMG_2689

Jag tycker om att köpa Scrapbooking tidningar och med tanke på att det kostar 1/3 av vad man får betala för dem i Sverige så blev det några som fick följa med hem.

IMG_2690

Sen kunde jag bara inte motstå dessa stämplarna från Crafty Individuals, klart jag måste ha en London stämpel och en julstämpel kan man väl aldrig få för många av eller hur?!

Ha nu en härligt lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

