Skepp och Hoj

Denna veckan hade jag fått en beställning till en kvinna som firar 50 år. Temat för hennes 50 års dag var segling och havet.

IMG_2430a

På baksidan av kortet har jag gjort en livboj med hjälp av 2 cirklar och sedan klippt ut 2 delar vitt som jag satt på det röda. Den söta segelbåten kommer från Lifestyle en gammal som jag har i mina gömmor 😉 .

IMG_2429

Färgtemat var självklart blått, rött och vitt. Cardstocket med sjökortet kommer från Magnolia, ankaret är i metall och det har jag hittat på CiLi in Papers(tror dock att jag tog det sista). En härligt röd kapsyl som jag satt siffror på och bokstäverna som jag tagit ut från Tim Holtz-Alphabetical dies.

IMG_2428a

Det färdiga kortet med Hav och Segel Tema till Kristina som fyller 50 år-Grattis!

Ha en härlig lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

