Tackkort till en man

Vad gör man om man är så himla nöjd med all hjälp man fått i helgen, jo ett Tackkort förstås 🙂

IMG_2099

Jag har gjort 3 rutor med en scallopkant och innuti detta har jag tagit ut en blomma lite olik centrerat så att det gröna Cardstocket ses igenom.

IMG_2100a

Ett härligt mönstrat cardstock med blommor för att matcha mina 3 utstansade blommor. Den utstansade disen är en från Spellbinders-Labels Fourteen och Tackstämpeln har jag stämplat med Archival Ink-Jet Black och även chalkat kanterna med Versa Color-Pinecone. För att få upp mitt tack till en högre nivå 😉 så har jag använt 3D kuddar.

Det var allt denna lördag njut nu av en skön dag i solen förhoppningsvis..

Pyssel Karin

Kommentera

