Bingo!

Denna veckan har jag gjort ett kort med tema för en nybliven Pensionär, en härlig dag att se fram emot även om det är mååånga år kvar till den dagen för mig. Då är jag också säker på att jag ropar Bingo! Tänk så mycket pyssel jag kan hinna med..

IMG_2054

Den härliga stämpeln med Bingo kommer ifrån Art Impression-”Bingo” Jean, jag bara älskar Jean. Självklart stämplat med Versa Color-Pinecone 🙂 . Textstämpeln kommer från Pysseldags och passar perfekt på kortet som jag har satt på några 3D-Kuddar. Om man vill så går även stämpeln att ladda ner digitalt för dem som hellre föredrar det.

IMG_2053a

Det mönstrade Cardstocket kommer från Simple Stories-Harvest Lane och så hade jag en bingobricka som låg och bara väntade på att få bli använd vilken tur va?!

Det färdiga kortet får mig att le och hoppas på en storvinst för Jean;-)

Ha en härlig lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

