Till en kille som älskar Havet

Det perfekta pappret har jag hittat på Magnolia i Borås, Summer Memories-Scandinavian Map. Ett cardstock i blått och bruna nyanser med en kompass på några av det små bilderna som finns på cardstocket.

IMG_2001

Bakrunden har jag gjort med Primas Mask-Chevron Grunge och Heidi Swapp Color Shine-Tropican Teal ovan på ett ljusblått cardtrock.

IMG_2002

Den söta segelbåten kommer från Lifestyle Craft-Sailboat och här har jag valt att göra skrovet i blått för att matcha resten av mitt kort.

IMG_2003a

Det färdiga kortet ser ut så här passa jätte bra till en kille som gillar att tillbringa sin fritid på och vid havet.

Det var allt från mig idag ha nu en riktigt skön lördag.

Pyssel Karin

Kommentera

