Att Altra en box i Kärlekenstema

När jag var på Grästorpsträffen tidigare i år så var en av utmaningarna att altra en box som låg i vårt Tävlingskit. Temat var Kärlek och man var tvungen att använda en stämpel som var utvalt av träffenteamet, färgerna skulle bara vara grått och rosa.

IMG_1941

Här är min gråa tag som jag hängt i handtaget på min box med Inkido stämpeln stämplat i rosa och en lite vit nyckel som också låg i kitet.

IMG_1942

Den vita boxen har jag chalkat med rosa för att få bort den vita färgen och sen har jag på denna sidan täckt med det gråa-rosa pappret som också fanns med i tävlingskitet. Eftersom temat var kärlek var kitet också med ett rosa hjärta, den självhäftande texen LOVE och några rosetter.

IMG_1943

Här ser ni min ovansida med ytterligare ett LOVE märke och här ser ni också min rosa chalkade box.

IMG_1940

Här ser ni min hela box med mina stämplar, papper och band. Nu skall jag bara stoppa något mysigt i lådan och sedan blir den ju en toppen present till någon kär vän.

Jätte roligt att göra någon annat kul och utmanande som jag inte brukar göra.

Det var allt från mig idag.

Lycka till med allt Pysslande!

Pyssel Karin

Kommentera

