Ett sött kort med Reprints Childrens Collection

När man röjer i sina papper så hittar man ibland papper som man glömt att man har men vilken tur att jag hittade detta då jag hade det perfekta cardstocket som bara låg och väntade 🙂 .

IMG_2007

Det söta pappret med åsnan kommer från Reprints Children Collection-Cutouts  och alla kanterna har jag chalkat med Versa Color Pinecone. Uppe i högre hörne har jag satt några rosa halvpärlor och 2 hjärtan som jag fått att glittra med Stickle Crystal. Den stämplade Grattis texten kommer från Forma Hantverk (tror jag köpt sedan långt tillbaka).

IMG_2008a

På insidan av detta kortet har jag stämpla grattis texten från Reprint och för att förstärka mitt vårtema har jag stämplat Påskliljor från Slöjd-dtetaljer.

IMG_2006a

Visst är det ett härligt och vårligt kort med den söta åsnan som lätt får mig att le stort 🙂 .

Ut och njut av våren och förhoppningsvis solen!

Pyssel Karin

Kommentera

