Det strålar en stjärna…

Jag börjar väl med att visa baksidan på mitt kort som jag gjort för jag bara älskar dessa härliga Sneakers skorna 🙂  från The Artistic Stamper och redan här sätter jag mitt tema.

IMG_1678a

Så himla enkla men så tuffa och det  passar så bra både till en kille eller en tjej.

IMG_1677a

Stjärntemat går igenom hela mitt kort som ett tema denna gången. Stjärnorna har jag tagit ut med Sizzix Framelits Dies-Stars och blandat pappren vanligt cardstock och wellpapp.

IMG_1676a

På framsidan av kortet har jag lekt med Reprints Sommar Collecton-Vintage ett härligt papper med fantastiska motiv. För att göra en tvist av detta har jag delat mitt kort i 4 delar för att sedan sätta dem på ett vinrött wellpapp. Sedan har jag satt en av mina rutor på 3D kuddar och använt mig av Stickle Crystal för att få stjärnorna att glittra lite extra 🙂 . Dessutom har jag återanvänt en julstämpel..det gäller ju att hitta möjligheter att använda det man redan har  eller hur?

Och vem vill inte känna sig som en stjärna på sin dag?!

Det var allt från mig idag ha en härlig dag i solen.

Pyssel Karin

Kommentera

