Färgglatt Födelsedagskort

Min älskade svägerska fyllde år och förstås skall även hon ha ett kort.

Ett Rosa kort med färgglada detaljer, det mönstrade pappret kommer från K&Company Jubilee , tror att det är slut i butiken mend det finns ju massor av andra fina pappersblock. Under detta har jag ett rosa Bazzill dotted swiss som jag gillar för att det ger en sån härlig effekt. Kanterna har jag chalkat med min Versa Color Pinecone förstås. Ramen är rester från en utklippt dies, det heter ju Scrapbooking så det gäller ju att spara även det som blir över:-). Stämpeln kommer från Vilda Stamps – Svenska texter 2(hemligt kit) som jag ville få upp lite med hjälp av 3D kuddar.

Det röda knapparna har jag hittat när jag var och handlade tyg och där låg det en påse med röda knappar och väntade på att jag skulle plocka med mig dem hem och kolla så snygga det blev på detta kortet.

Det färdiga kortet ser ut så här.

Grattis till Susanne!

Pyssel Karin

Kommentera

