Ett snabbt kort med Fab Scrap-Burlesque

Idag skall jag visa ett kort som jag snabbt gjorde en kväll när andan föll på. Basen är ett ljuslila cardstock och ovan på detta har jag tagit ett härligt mönsterpapper från Fab Scrap Burelsque-Newsprint. Texten har jag stämplat på baksidan av Newsprint pappret för att får ton-i-ton på pappren. Den fina texten har jag stämplat med Versa Encore-Purple och kommer från ett jätte fint stämpelset som jag hittat på Slöjd-detaljer. Allt har jag satt på 3D-kuddar för att det skall komma upp lite så att kortet inte skall bli så platt. Så klart har kortet fått lite extra glamour med 3 st gammelrosa pärlor längst ner i hörnet.

IMG_1830

Det färdiga kortet ser ut så här ett litet fräckt kort som gick snabbt att göra.

Ha nu en riktigt skön lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

