Lycka till med Nya Hemmet

Denna veckan har jag gjort ett kort till våra vänner som har flyttat till en ny bostad och det måste man ju självklart uppmärksamma.

IMG_1893

Det passande cardstocket kommer från Webster`s Pages-Love Letters, det klart att om man flyttat till en ny bostad så har man ju förstås en ny brevlåda. Jag har dessutom pimpat den med lite Stickle Glitter Glue-Crystal. Husen kommer från Sizzix On The Edge Die by Tim Holtz-Townscape även dem har fått sig en omgång med Stickles-Crystal.

IMG_1892

Även på framsidan av kortet har jag använt samma papper från Webster`s Pages-Love letters, där har jag dessutom använt mig av ett antal fjärilar som jag ibland satt dubbelt och ibland enklelt men alls har fått lite Stickles-Crystal för att glittra lite extra. Texten kommer från Vilda Stamps och är en av mina favoriter då den ser lite” hemsnickrad” ut.

IMG_1891a

Det färdiga kortet har ser ut så här, där jag dessutom använt resten av husen som jag stansat ut.

Ett färgglatt kort med vårkänslor nu är det bara att önska dem som flyttat in i sitt hus ett stort Lycka Till!

Pyssel Karin

Kommentera

