Mer CD-Fodral med Presentkort..

Efter att jag gjort mitt första CD-fodral med presentkort så har jag gjort några till som jag tänker dela med mig av idag. Så att ni kan se hur man kan variera dessa på lite olika sätt men med samma teknik att göra dem som tidigare.

Så här kommer 2 nya fodral

IMG_1901a

Det första är i Rosa till en tjej som fyllde 40 år. Det svåraste här var att jag inte hade ett färdigt färg-kit så jag fick försöka att hitta matchande rosa papper bland alla mina papper som jag har som ligger och väntar på att bli använda. Så mitt tips är att försöka att använda en redan färdig matchad pappersserie. Det blir så mycket enklare då.

IMG_1919a

Det andra fodralet är med en lite mer manligt tema, här har jag valt att jobba med pappers serien Kaisercraft-Attitude!. En härlig serie med papper som inte är så himla gulliga, men tuffa och coola istället. Perfekt till en Cool-kille :-).

Så nu är det bara att rota fram era gamla CD-fodral och ge dem ett  nytt liv..

Lycka till!

Pyssel Karin

Kommentera

