Hösten är vacker

Denna veckan har jag gjort ett grattis kort med höst tema. Gula, gröna, orange färger regnkappor, stövlar och paraplyer precis det som hör hösten till. Men visst stämmer texten det är ju också väldigt vackert med alla dessa färger.

Vinrankorna och vinflaskorna kommer från Vilda Stamps-Kvinnligt Kit och självklart är det ju stämplade med Versa Color-Pinecone. Grattis stämpeln kommer från Landstoken och texten ovanför kommer ifrån Slöjddetaljer.

Baksidan på kortet har jag stämplat med en text från stämpelsetet Tim Holtz-Good Thougths, passande ordspråk även om det inte är höst.

På framsidan har jag lekt med lite olika former och färger, en cirkel gjort av ett prickigt mönstrat papper som jag har chalkat kanterna med min Pinecone. Den lilla kvadrat rutan har jag ett brunt wellpapp, och sedan ett mönsterpapper som jag tycker passar mottagaren med cyklar och en grattis text. Det stora blommorna kommer från Petaloo och några andra blommor som jag hade i min stora lådor med blommor och på toppen en vit halvpärla.

Namnet har jag stavat med små svarta glittriga kvadratiska stickers, ett lätt sätt att snabbt stava något på ett kort och här passar alldeles utmärkt.

Så ut och njut av hösten och alla dess härliga färger!

Pyssel Karin

One thought on “Hösten är vacker

Kommentera

