Med CiLi In Papers på Göteborgs Stämpel-och Scrapmässa

I helgen var det Stämpel-och Scrapmässa i Göteborg och jag hade den stora förmånen att få vara med i CiLi In Papers monter. Jag tycker att det är lika roligt varje gång att få träffa alla goa Scrappare som finns där ute. Sen tycker jag att det är väldigt roligt att gå runt och kolla in allas montrar, alla fina papper, dies, nya stämplar och att se alla fina kort, layouter eller Mix Media som finns som inspiration. Tänk vad det finns många duktiga scrappare där ut. Härligt med ny inspiration 🙂 .

På Söndagen så hade CiLi In Papers Make and Take och då gjorde vi ett Höstkort med Tim Holtz dies -Tattered leaves, Maja Designs-Walking in the Forest och Sizzix Tim Holtz Embossingfolders-Leaves som passande nog stämmer precis med Diesen förstås…

Här har jag på det ena lövet gått över med en clear embossing dyna och sedan har jag hällt över Stampendous Embossingpulver Clear Enamle för att få en lite frostad look på lövet. Härliga höst färger och så snyggt men ändå så enkelt.

Här är hela Goa CiLi in Papers gänget, Karin, Tina, Cicci, Barbro, Helena och Birgitta kul att få vara en del av detta härliga gäng! Tack!

Ha nu en riktigt skön tisdag!

Pyssel Karin

Kommentera

