Första födelsedagen

Ett kort till en liten tjej som fyller 1 år i rosa förstås.. Blommor, prickar och washi tejp och blingstenar i härlig mix.

Kanten har jag gjort med min Tonic Border system och Border Punch . Det finns oändligt med kombinationer för att få olika mönster på kanten eller på Puncharna som sedan gör mönstret innan för kanten. Ett otroligt lätt sätt att göra något effektfullt. Under denna har jag lagt en rosa washi tejp Zig Zag Queen. Blommorna är Ek-Success Retro Flower som jag stansat ut i 2 olika storlekar och det ena i Dots-papper och förstås en liten Rhinestones i mitten.

På baksidan har jag stämplat med en rosa Brilliance dyna stämpeln med Björnen sover kommer från Reprint.

Det färdiga kortet ser ut så här, den söta barnvagnen som jag har embossat i min Cuttlebug. Det var faktiskt en embossingfolder som fanns med när jag packade upp min Cuttlebug, kul att den också kommer till användning 🙂 .

Så grattis till lilla Märta som fyller 1 år!

Ha en skön lördag!

Pyssel Karin

Kommentera

