Mer Bröllopskort..

Det var fler som ville gratulera Arne och Christina så ett nytt bröllopskort till dem. Här tänkte jag rött  som kärlekens färg.

Det mönstrade cardstocket med härligt röda rosor och kärlekstext på svenska som jag lämpligt hade i min samling med papper.

Bokstäverna kommer från Tim Holtz Alphabetical och hjärtat kommer från mitt Lifestyle -Three in one heart som jag självklart har varit på med mitt Stickles Crystal. Kanterna har jag chalkat med min Versa color Pinecone för att få ett litet slitet utryck.

Stämpeln med kyrkan kommer från Kortmakaren och passar ju bra eftersom det var Kyrkbröllop.

Det färdiga kortet blev så här. Jag har följt mitt färgtema beige, grönt och rött. Den runda stämpeln kommer från Scraplyckan och fanns i ett stämpelset som jag köpt för många år sedan. Det prickiga bandet kommer från Reprint  och passar perfekt till det andra gröna på kortet.

Det var allt med bröllop idag..

Pyssel Karin

Kommentera

