Tjejfest

Ett glatt gäng tjejer som skulle på tjejhelg och som dessutom behövde vi ett kort till presenten.

Jag har länge väntat på att få använda min Penny Black stämpel Chicky Night och nu perfekt :-).

Jag har färglagt mina hönor med Spectrum Noir pennorna och sen lagt till lite Stickles för att få lite bling på tex örhängen eller detaljer på väskan. Jag har dessutom ramat in min bild med washi-tejp.

Bakgrunden på den lila cardstocken som jag har använt är ett stämpel set från Tim Holtz Bitty Grunge som jag har stämplat med Encore dyna i lila. Stämpeln Tjejfest kommer från Reprint dekorerade med washi-tejp och chalkade kanter. Sen har jag gjort en egen blomma med Cosmo Crickets Glübers och dekorerat med en brad som jag hade hemma.

Det färdiga kortet blev så här, väldigt passande för ett glatt tjejgäng som alla var 29+ ;-).

Tack Cicci för en toppen helg hos dig!

Pyssel Karin

2 thoughts on “Tjejfest

  1. Tack själv fina Karin för en superhelg och det underbara kortet och presenten. Måste bli repris på tjejhelgen tror jag…

Kommentera

