Kort till Big Brother

I veckan fyller ”Big Brother” 50 år! En kille som älskar 50 talet och bilar och lämpligt nog fyller 50 år. Som av en händelse har ju Tim Holtz gjort ett väldigt lämpligt stämpelset Road Trip.

Ett rött Cardstock som jag fäst metall siffror från Tim Holtz pappret med däck mönstret kommer från Kaisercraft-Check In som jag dessutom har klippt till i Route66 formen.

På baksidan har jag stämplat bilen från Road Trip, självklart har jag använt min Versa Color Pinecone och clear embossingpulver.

Den härliga gamla bensinmacken fick ta centrum på kortet och som en överskrift på hela kortet så fick Roadtrip stämpeln ta sin plats. De små stämplarna kommer från Whimsy Stamps.

Ett passande manligt kort till en kille som älskar Retro 50-talet och bilar.

Grattis till Tom på 50 års dagen!

Pyssel Karin

Kommentera

