Kort till ett Brudpar

Vi har varit på bröllop och givetvis måste Brudparet  ha ett Bröllopskort.

Kärlek var ju ett ganska så givet tema och hjärtan i massor, stämpeln kommer ifrån Vilda-Kit med bröllop, barn och fiskelycka. Min cirkel med hjärta kant kommer ifrån Spellbinders-Heart Circles, den har jag dessutom chalkat kanterna med för att den inte skall bli för gullig. Kronan på bruden har jag gjort extra glittrig med Stickles-Crystal. Det 2 biljetterna Love Forever kommer från Whimsy Stamps-Love Mini Tickets väldigt lämpligt så har det dessutom gjort dies som passar perfekt:-).

Baksidan på kortet ser ut så här, namnen har jag tagit ut med hjälp av Tim Holtz Alphabetical och även där använt mig av Stickles-Crystal. Hittade också en röd hjärt-Punchinella och tog ut 2 hjärtan med min Three-In-One heart die och dränkt det minsta hjärtat med Stickles-Crystal igen. Glitter är ju alltid rätt.

Kuvertet stämplade jag med 2 hjärta glas och texten kommer från My Cards och bra ordspråk på vägen får man ju hoppas..

Stort grattis till Linda och Nicklas och all lycka önskar jag er!

Pyssel Karin

Kommentera

