Påskparaden

Bild

Svensk Scrapbooking har nu en utmaning som det kallar för Påskparaden, lite olika utmaningar och jag har valt färgutmaning Kort.

Kortet skall göras med färgerna Blått och Skärt, inget gult det är no no med det.

Så här blev mitt bidrag!

Har gjort ett ”lapptäcke” men i papper, mitt prickiga papper är ju ett Bazzill Dotted Swiss, den lilla bilden kommer från Pion Design Sagan om våren, blomman kommer från min samling av blommor som jag har samlat på mig. Glad Påsk stämpeln kommer från ett påsk-set från Slöjddetaljer som jag fått i födelsedagspresent från en kompis som vet att jag älskar stämplar. Bling stenarna kommer från Bo Bunny och sen har jag dekorerat med blå Pearl maker och till sist en lite rosa rosett.

Ha en skön söndag!

Pyssel Karin

Kommentera

