Mitt Pysselrum

 

 

 

Här har ni min del av kontoret, mitt Rosa Pysselrum där jag försöker hålla så bra ordning som möjligt. Lite svårt är det ju när man vill ha allt så nära och framme så man slipper leta. Jag har ett system med genomskinliga lådor som jag har satt lappar på så jag vet vad jag har i mina lådor.

Mina monterade stämplar har jag försökt att hitta en bra lösning till för att ha dem framme så jag kan se dem och inte gömma dem i en låda. Det är väl inte den billigaste lösningen för ja det är en String Pockethylla, men den är ju jätte snygg!  Så varför inte..?!

Det vita hjärtat har jag hittat i en inredningsbutik i Nässjö, tycker det var perfekt så jag kan hänga upp lite kort som jag gjort eller tekniker som jag provat.

Så då har ni fått ett litet smakprov på hur det ser ut i mitt Pysselrum.

Ha en härlig dag!

Pyssel Karin

Kommentera

