Ett första steg..

Nu äntligen efter lite tjat och övertalning så startar jag min egen blogg, som framför allt kommer att handla om Scrapbooking.

Det skall bli kul och spännande att ha en egen blogg och förhoppningsvis kommer ni som följer den också göra det.

Jag fastnade för Scrapbooking för ca 5 år sedan, har alltid varit en tjej som gillar att pyssla.

Jag har som Lena Ph sytt mina egna kläder, stickat tröjor och satt in mina kort i album och skrivit och klistrat långt innan jag visste att det fanns något som heter Scrapbooking. Eller som jag brukar säga klipp och klistra för vuxna:-)

Men visst det är ju inte bara för vuxna då jag vet att det är massor av barn och ungdomar som också håller på med detta, ofta inspirerade av sina mammor tror jag.

Jag har den stora lyckan att få en del av vårt kontor till pysselhörna, som tendera att växa allt mer och breda ut sig över min sambos andra sida. Visst är det konstigt att man aldrig har just det där pappret man söker eller att man allt som oftast saknar en stämpel eller en färgdyna, är det någon som känner igen sig i det kanske?

Så till Alla varmt välkommen till min blogg!

Hälsningar PysselKarin

4 thoughts on “Ett första steg..

Kommentera

